دنیا کے وہ دس ممالک جن کا ورک ویزا باآسانی حاصل کیا جاسکتا ہے

دنیا کے وہ دس ممالک جن کا ورک ویزا باآسانی حاصل کیا جاسکتا ہے


اسلام آباد:اگر آپ کسی دوسرے ملک میں بہتر ملازمت اور آرام دہ زندگی کا حصول چاہتے ہیں تو اس کے لئے سب سے پہلی شرط اس ملک کا ورک ویزا حاصل کرنا ہے تاہم، ویزا کی درخواست کا عمل مشکل اور وقت طلب ہوسکتا ہے۔ بیرون ملک کام کرنے کے آپ کے خوابوں کو حقیقت بنانے کے ورک ویزا حاصل کرنے کے لیے 10 آسان ترین ممالک کون سے ہیں ۔ ان ممالک میں غیر ملکی کارکنوں کے لیے ہموار طریقہ کار، سازگار امیگریشن پالیسیاں اور روزگار کے وسیع مواقع ہیں۔
1. ہالینڈ
نیدرلینڈز کام کا ویزا حاصل کرنے کے لیے سب سے آسان ممالک میں سے ایک کے طور پر نمایاں ہے، خاص طور پر کاروباری افراد اور ہنر مند پیشہ ور افراد کے لیے۔ ایک لچکدار منظوری کے عمل کے ساتھ، ملک مختلف مقاصد کے لیے ویزا کے مختلف اختیارات پیش کرتا ہے، جس میں کاروبار شروع کرنا یا IT، فیشن، میڈیا، اور پائیداری جیسے شعبوں میں ملازمت کی تلاش شامل ہے۔
2. جرمنی
جرمنی اپنی مضبوط معیشت اور ٹیکنالوجی اور صحت کی دیکھ بھال جیسے شعبوں میں ہنر مند لیبر کی مانگ کی وجہ سے غیر ملکی کارکنوں کے لیے ایک اور پرکشش مقام ہے۔ یہ ملک گریجویٹ اور ہنر مند کارکنوں کے لیے متعدد ورک ویزا کے اختیارات فراہم کرتا ہے، جس سے ویزا کے لیے درخواست دینے سے پہلے روزگار کو محفوظ بنانا نسبتا آسان ہو جاتا ہے۔
3. کولمبیا
کولمبیا مختلف شعبوں جیسے صحافت، نقل و حمل، سائنس اور تجارتی ماہی گیری کے مواقع کے ساتھ غیر ملکیوں کے لیے قابل رسائی ورک ویزا کے اختیارات پیش کرتا ہے۔ ملک کے کاروباری ویزے قابل تجدید اور حاصل کرنے کے طریقے کافی آسان ہیں، جو بیرون ملک کام کرنے کے خواہشمند افراد کے لیے ایک پرکشش انتخاب بناتے ہیں۔
4. سنگاپور
ایک عالمی مالیاتی مرکز کے طور پر، سنگاپور ورک ویزا فراہم کرتا ہے جو خاص طور پر طلبا اور حالیہ گریجویٹس میں مقبول ہیں۔ سرمایہ کاری بینکنگ، کمپیوٹر سائنس، اور ڈیجیٹل مارکیٹنگ جیسے شعبوں میں روزگار کی بڑھتی ہوئی مارکیٹ کے ساتھ، سنگاپور مسابقتی تنخواہوں اور نسبتا آسان ویزا درخواست کے عمل کی پیشکش کرتا ہے۔
5. کینیڈا
کینیڈا کا لچکدار امیگریشن سسٹم اہم پابندیوں کے بغیر ورک ویزا حاصل کرنا آسان بناتا ہے۔ مختلف قسم کے روزگار کے مواقع فراہم کرنے والے مختلف ویزا زمروں کے ساتھ، کینیڈا ملک میں رہنے اور کام کرنے کے خواہشمند تارکین وطن کا خیرمقدم کرتا ہے۔
6. ایسٹونیا
ایسٹونیا ورک ویزا کی درخواستوں کے لیے قبولیت کی بلند شرحوں پر فخر کرتا ہے اور قلیل مدتی منصوبوں یا طویل مدتی رہائشی اجازت ناموں کے مواقع فراہم کرتا ہے۔ ملک کا براہ راست درخواست کا عمل بیرون ملک کام کرنے کے خواہاں افراد کے لیے ایک مثالی انتخاب بناتا ہے۔
7. لتھوانیا
لتھوانیا تارکین وطن کارکنوں کو مقامی آجروں کی طرف سے ملازمت کی پیشکشوں کے ساتھ اپنی طرف متوجہ کرتا ہے جو لتھوانیائی لیبر ایکسچینج کے ذریعے ورک پرمٹ کی درخواست کے عمل میں سہولت فراہم کرتے ہیں۔ غیر یورپی یونین کے شہریوں کو بھی پیشہ ورانہ قابلیت کی بنیاد پر اجازت نامے کے بغیر کام کرنے کے مواقع مل سکتے ہیں۔
8. آئس لینڈ
اپنے شاندار مناظر اور کام کی زندگی کی متوازن ثقافت کے لیے جانا جاتا ہے، آئس لینڈ ملازمت کی مخصوص ضروریات یا ذاتی حالات کی بنیاد پر مختلف ورک پرمٹ کے اختیارات پیش کرتا ہے۔ آئس لینڈ میں کام کرنے کے لیے ویزا کے لیے درخواست دینے سے پہلے ایک معاہدہ کا حصول ضروری ہے۔
9. لٹویا
لٹویا میں ملازمت کے خواہاں غیر ملکی شہری اپنی حیثیت اور قیام کے مقصد کے لحاظ سے ورک پرمٹ یا ویزا کے ساتھ رہائشی اجازت نامہ حاصل کر سکتے ہیں۔ یورپی یونین کے شہریوں کو کچھ چھوٹ حاصل ہے لیکن پھر بھی انہیں طویل قیام یا مخصوص قسم کی ملازمت کے لیے اجازت نامے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔
10. سلوواکیہ
سلوواکیہ کی بڑھتی ہوئی معیشت مختلف شعبوں میں ملازمت کے متلاشی غیر ملکی کارکنوں کے لیے مواقع فراہم کرتی ہے۔ پیشن گوئی شدہ اقتصادی ترقی کی شرح کے ساتھ، سلوواکیہ مارکیٹ کے تقاضوں اور انفرادی قابلیت کی بنیاد پر ورک ویزا حاصل کرنے کے راستے پیش کرتا ہے۔
یہ دس ممالک غیر ملکی شہری کے طور پر ورک ویزا حاصل کرنے کے لیے کچھ آسان ترین مقامات کی نمائندگی کرتے ہیں۔ ہر ملک کے اپنے منفرد تقاضے اور عمل ہیں جو پوری دنیا سے ہنر مند پیشہ ور افراد کو راغب کرنے کے لیے تیار کیے گئے ہیں۔

About Rizwan Malik

Scroll To Top